Saturday, June 02, 2007

来自中国的朋友,你们好!!! (Greetings to My Friends in China!)

大家好! 欢迎您浏览我的部落格!!!
亲爱的杨家帮成员你们好!以上的照片是我在2003年观光乌镇时所拍下的留念照.
嘻! 一点也不像环朱格格里的香妃. >_<

因为我的中文水平有待进步,所以网上日记里的文章都英文篇章.
真不好意思!
但是,我也该多加练习运用华文来写作,才能提高中文水平!
每个星期写一篇? 好吗? =) 写得不好要纠正我的文法哦!

如有自己的部落格, 请和我分享! 在评论(Comments)的项目里留下您的网址吧!
可以用中文和我交流哦!

Labels: ,

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

哈哈,我是敏婷,我们上次在苏州见过面的.呵呵,我的英文很差,向你多多学习,中文的哈,我能帮忙的地方我会尽力帮你的,呵呵,多多指教哟

11:04 PM  
Blogger I.V.Y. said...

敏婷你好!别来无恙?
那时和你去卡拉OK时你太害羞了!下次我来苏州时我们一起去玩吧!
=)
可以!你如遇上英文上的难题,可以请教我.你帮我纠正我在华文上犯下的错误. 我的电子邮箱是: ivyvictoriayeo@gmail.com.也可以Email我.

通心嫂到苏州了.希望下次我们三人可以一同出外逛街!
通心的结婚照你有吗? 唉呀, 我真想瞧瞧!如有电子档案,你可以发给我吗? 真是太可
惜我不能出席他们的典礼. =(

11:22 PM  
Blogger Mint said...

呵呵!我下次找六叔拿照片发给你,几乎所有的照片都在他那里.
你的中文水平蛮好的,比起我的英文,好很多哟,我最大的障碍是说,呵呵!
期待我们下次的见面哟!
祝天天快乐哟!

5:11 PM  
Blogger Jenn said...

girl are you in china now? :D

you look absolutely beautiful in the picture!!! i thought you were some actress leh!! :P

my chinese really very 差... i had a hard time reading this entry!! LOL!!! :P

4:26 PM  
Blogger I.V.Y. said...

You're too kind Jenn!

Nope, I am in SG. This is a photo from the past. Haha. Can't resist getting into period costumes at touristy places. China's weather is pretty suitable for me. This photo is taken with absolutely no makeup and I was like, Wow! I thought the place is freaking polluted and is bad for the skin?
Don't know why it's the reverse for me. o-O

5:00 PM  

Post a Comment

<< Home

adopt your own virtual pet!